Praca. Dział Administracji
Praca. Dział Administracji
Opublikowano: 07.10.2022
Dyrektor Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK ogłasza nabór jednej osoby na stanowisko asystentki/asystenta ds. administracyjnych w Dziale Administracji.
1. Opis wymagań przy zatrudnieniu na stanowisko asystentki/asystenta:
- wykształcenie średnie lub wyższe.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wsparcie administracyjne Kierownika Administracyjnego i Dyrekcji w bieżących zadaniach i realizowanych projektach;
b) zarządzanie, przetwarzanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji oraz pilnowanie ich prawidłowego obiegu w Muzeum według wytycznych przełożonego;
c) prowadzenie i bieżąca aktualizacja baz danych – w tym opracowywanie danych i raportów na podstawie m.in. faktur (wymagana umiejętność ich czytania i analizowania);
d) przygotowywanie i formatowanie dokumentów, zamówień, notatek, prezentacji, raportów, rozliczeń według wytycznych przełożonego;
e) czynny udział w corocznych inwentaryzacjach w Muzeum;
f) zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań i zebrań wraz z opracowywaniem notatek;
g) kontakt i współpraca z innymi działami Muzeum oraz instytucjami, kontrahentami i dostawcami;
h) realizacja dodatkowych zadań, wynikających z bieżących potrzeb.
3. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) wymiar zatrudnienia: pół etatu;
b) czas pracy: system jednozmianowy;
c) miejsce pracy: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK;
d) rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny, po okresie próbnym umowa na czas określony.
4. Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) uwzględniający: imię (imiona), nazwisko, datę urodzenia; dane kontaktowe oraz szczegółowe:
- oświadczenie o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
- oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych;
- oświadczenie o posiadanym wykształceniu;
- podpisaną klauzulę informacyjną wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w pkt. 4. Klauzula informacyjna stanowi załącznik do ogłoszenia w wersji edytowalnej.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko asystentki/asystenta ds. administracyjnych w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK” należy składać osobiście w sekretariacie Muzeum lub drogą pocztową pod adresem Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków albo pocztą elektroniczną pod adresem rekrutacja@mocak.pl z tytułem maila „Dział Administracji” w terminie do 31.10.2022 r. (liczy się data wpływu do Muzeum).
Osoby, które spełnią wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będą informowane z uwzględnieniem danych kontaktowych przez nie wskazanych.
Dane zbierane są na potrzeby rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Uprzejmie informujemy, że w treści przesłanego dokumentu CV (w przypadku kiedy CV zawiera między innymi wizerunek, informacje o hobby, stanie cywilnym i inne dane wykraczające poza zakres określony w art. 22 Kodeksu pracy) należy zamieścić i podpisać również zgodę na przetwarzanie danych osobowych (poniżej).