Szkolenie Gry i grywalizacja w edukacji o sztuce
12.11.2025 godz. 10-18
Opublikowano: 25.09.2025
Jakie gry i rozwiązania grywalizacyjne można wykorzystać w działalności edukacyjnej instytucji kultury, aby zwiększyć zaangażowanie audytorium i podnieść efektywność edukacji? Gdzie szukać gier i zaawansowanych ćwiczeń trenerskich? Gdzie szukać inspiracji, szczególnie tych niestandardowych? Jak projektować własne rozwiązania oparte na grach? Co i ile kosztuje w projektowaniu gier? Jak finansować gry i grywalizację w instytucjach kultury? W jaki sposób dalej rozwijać swoje kompetencje w projektowaniu gier i grywalizacji?
Uczestnik szkolenia dowie się, jak działają gry i grywalizacja jako narzędzia wspierające edukację. Uczestnik dowie się, gdzie szukać inspiracji, gotowych materiałów oraz narzędzi, które ułatwiają projektowanie własnych gier i grywalizacji. Uczestnik pozna podstawy organizacji i finansowania produkcji gier w instytucjach kultury. Uczestnik wykona prototyp swojego rozwiązania edukacyjnego opartego na grach lub grywalizacji.
Dla kogo:
pracownicy instytucji kultury, w szczególności osoby odpowiedzialne za działania edukacyjne.
Gdzie:
szkolenie stacjonarne w Krakowie, w MOCAK-u.
Forma:
szkolenie dwudniowe w wymiarze 12 godzin dydaktycznych, w układzie 8 godzin + 4 godziny , z elementami wykładu, ćwiczeń oraz prototypowania własnych rozwiązań grywalizacyjnych.
Terminy:
12 listopada, godz. 10–18 oraz 13 listopada, godz. 10–14
Bilety:
bilet w cenie 20 zł nabyć można online >> lub w kasie.
Prowadzący:
Łukasz Leszczyński – kierownik Inkubatora i Akceleratora Digital Dragons wspierającego rozwój niezależnych studiów gier. Project manager z 25-letnim doświadczeniem. Projektował gry poważne i grywalizację dla szkół ponadpodstawowych, uczelni, organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw oraz instytucji kultury. Pracował przy projektowaniu gier rozwijających kompetencje z obszarów między innymi zrównoważonego rozwoju, historii, przedsiębiorczości, socjologii, zarządzania projektami, dziedzictwa kulturowego. Zdarza mu się wykładać w Akademii Górniczo-Hutniczej i na Uniwersytecie SWPS oraz doradzać startupom i innowacyjnym projektom. Entuzjasta wszystkich gier – niezależnie od ich formy i gatunku.